Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

ΓΟΥΡΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!



Καλησπέρα σας!!!Σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις υπέροχες ευχές που μου στείλατε  τη μέρα της γιορτής μου!!!Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, υγιείς και δημιουργικοί πάντα με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν!!!!

Οι γιορτές μπορεί να πέρασαν αλλά εγώ συνεχίζω με χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις μιας και οι μέρες των διακοπών ήταν πραγματικά διακοπές από όλα!!!(σχεδόν)

Φέτος φτιάξαμε γούρια αλλά και ημερολόγιο ,κάτι που δεν είχα ξαναφτιάξει άλλη χρονιά.

Το γούρι το έφτιαξα εγώ με τη λευκή ζύμη
(τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ) με τη φίλη μου την Κατερίνα ενώ είχα πάει για Χριστούγεννα στην Αθήνα(ναι ναι η τρελή εκτός από βαλίτσα, λάπτοπ και ψώνια κουβαλούσα και τα πέταλα έχοντας και το φόβο μήπως μου σπάσουν).Μια τρελή νηπιαγωγός δεν ησυχάζει ούτε στις διακοπές της.

Αφού κατάφερα να τα μεταφέρω με το κτελ από Αθήνα,Ναύπλιο με λιγοστές απώλειες, τα παιδιά τα έβαψαν και πέρασαν και τις χάντρες στο σχοινάκι που θα κρεμούσαμε.(εξασκήσαμε και τη λεπτή κινητικότητα και ας είμαστε μόνο τριών και οι χάντρες είχαν μικρή τρύπα και το σχοινάκι μας δεν ήταν και το ιδανικό. Στις κυρίες μας αρέσει να μας ρίχνουν στα βαθιά και να μας δοκιμάζουν.)





Την υπόλοιπη διακόσμηση την έκαναν οι κυρίες και τα γούρια μας είναι έτοιμα να μας φέρουν μια χρονιά γεμάτη τύχη!!!!





Και το ημερολόγιό μας!!!






Καλή χρονιά σε όλους και ευτυχισμένο το 2016!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...