Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΩΡΑΚΙΑ....ΜΟΛΥΒΑΚΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο είναι δύσκολες.Φωνές,κλάματα,δύσκολοι αποχωρισμοί από τους γονείς,είναι όλα μέσα στο πρόγραμμα.Πώς θα γίνει αυτό το ξεκίνημα της νέας χρονιάς πιο γλυκό και ευχάριστο;Με ένα δωράκι από τις δασκάλες φυσικά γεμάτο εκπλήξεις...

Σε προηγούμενη ανάρτηση σας είχα παραπέμψει στον πίνακα που έχω δημιουργήσει στο PINTEREST με διάφορες ιδέες για δωράκια για τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς.

Για να τα δείτε ξανά κάντε κλικ ΕΔΩ

Σειρά έχουν τα δωράκια...μολυβάκια που δώσαμε εμείς για να ''καλοπιάσουμε'' τα δικά μας μικράκια....

(Η ιδέα είναι από εδώ...Ευχαριστούμε πολύ την Τάξη Αστεράτη...)








Κολλάμε τον πάτο,βάζουμε μέσα τα δωράκια,έπειτα κολλάμε και τη μύτη του μολυβιού και έτοιμο!!!





7 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστουμε πολυ Κικη μου..καλη χρονια να εχουμε γεματη ορεξη και χαμογελα

      Διαγραφή
  2. Μα τι τέλεια μολυβάκια είναι αυτά!!!!! Ζηλέυωωωωωω θέλω και εγώ.. ένα δασκάλα....!!! Μπράβο Φαίη!!!! Συνέχισε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ματούλα μου...ελα ελα..ακομα ερχονται παιδια στο τμημα μας...μπορουμε να δεχτουμε αλλο ενα....

      Διαγραφή
  3. Ναι.....................................................Να είσαι καλά Φαίη μου!!!! για τον καλό σου λόγο, μου αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...