Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...

Μια ανάρτηση που δεν την είχα στο μυαλό μου...

Η αλήθεια είναι πως εκτός από τη μανία που έχω να μαζεύω ιδέες από διάφορους συναδέλφους και να τις μοιράζομαι μαζί σας έχω και μια μανία να φτιάχνω cds με διάφορες μουσικές επιλογές ανάλογα με την περίσταση....Έτσι μιας και ήρθε το καλοκαίρι αποφάσισα να φτιάξω δύο cds με μοντέρνα καλοκαιρινά τραγούδια σχετικά με το καλοκαίρι για να ακούμε στην τάξη όταν δεν παίζουν τα παιδικά που τα τραγουδάμε όλο το χρόνο.Τα έγραψα και πλέον δεν σταματάνε να παίζονται στο σχολείο που εργάζομαι.Θα τα χρησιμοποιήσουμε πριν και αφού τελειώσει η γιορτούλα μας.

Τα ανέβασα στο sendspace για να μπορέσετε να τα κατεβάσετε εύκολα όσοι το επιθυμείτε...


cd 1   Για να τα κατεβάσετε κάντε κλικ ΕΔΩ...

  1. Πάμε Hawaii(Πρωτοψάλτη)
  2. Summer in Greece(Μαζωνάκης)
  3. Στη discotheque(Ημισκούμπρια)
  4. Καλοκαιρινές διακοπές(Καρβέλας-Βίσση)
  5. Πηδάω τα κύματα(Stavento)
  6. Καλαικαιρινά ραντεβού(Δυτικές Συνοικίες)
  7. Γαμήλιο Πάρτυ(Locomondo)
  8. Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες(Πωλίνα)
  9. Το ροζ μπικίνι(Πωλίνα)
  10. Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε
  11. Λιωμένο παγωτό(Ξύλινα Σπαθιά)
  12. Είναι ωραία η θάλασσα(Πυξ Λαξ)
  13. Κρουαζιέρα θα σε πάω(Βαγγέλης Γερμανός)
  14. Καυτό Καλοκαίρι(Ominus ft Alkmini)
  15. Πάντα Καλοκαίρι(Vegas)
  16. Πάμε Καλοκαίρι(Nigma)
  17. Αυτό το καλοκαίρι(Έλλη Κοκκίνου)
  18. Το καλοκαιράκι(Φατμέ)
cd2    Για να τα κατεβάσετε κάντε κλικ ΕΔΩ...
  1. Αύγουστος(Παπάζογλου)
  2. Αχ θάλασσα μου σκοτεινή(Πορτοκάλογλου)
  3. Το κορίτσι μου κοιμάται(Σαββιδάκης)
  4. Bar το Ναυάγιο(Αρλέτα)
  5. Σπασμένο καράβι(Μπάσης)
  6. Τα καλοκαιρινά τα σ'αγαπώ(Μαρτάκης)
  7. Καλοκαίρι αγκαλιά μου(Ασλανίδου)
  8. Σαν ναυαγοί(Νίνο)
  9. Μη μου μιλάς για καλοκαίρια(Αρβανίτη)
  10. Αγάπη καλοκαιρινή(Καλλίρης)
  11. Κάποιο καλοκαίρι(Καλλίρης)
  12. Θέλω επειγόντως διακοπές(Μαρτάκης)
  13. Ετοιμάζω ταξίδι(Γιαννιάς)
  14. Η γοργόνα(Καλατζής)
  15. Το καλοκαίρι μου(Χατζηγιάννης)
  16. Πλάτσα πλάτσα πλούτσα
  17. Σε περιμένω τ' αλλο καλοκαίρι
  18. Το καλοκαίρι αυτό(Σαμπάνης)
  19. Αγάπη του καλοκαιριού(Ζιγκ Ζαγκ)

H σειρά των τραγουδιών είναι ενδεικτική.Εσείς μπορείτε να διαμορφώσετε τα cds σας όπως θέλετε!!!

Για την ανάρτηση ''τραγούδια κατάλληλα για καλοκαιρινή γιορτή''κάντε κλικ ΕΔΩ...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...