Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ(μέρος 1)...

Την περασμένη εβδομάδα μιλήσαμε για τα μέσα μεταφοράς.Δυστυχώς δεν έχω πολύ φωτογραφικό υλικό από τα πρώτα μέσα μεταφοράς για τα οποία μιλήσαμε θα σας δείξω όσα πρόλαβα να βγάλω...

Για να γνωρίσουμε τα μέσα μεταφοράς διαβάζαμε κάθε μέρα για αυτά από το παρακάτω βιβλίο...


Κάποια άλλα βιβλία τα οποία μπορείτε να δείτε είναι τα παρακάτω...




















και ένα βιβλίο με υπέροχα φύλλα εργασίας...




Όπως σας είπα για κάποια από τα μέσα μεταφοράς για τα οποία μιλήσαμε δεν έχω φωτογραφικό υλικό για αυτό αφήνουμε να οχήματα και πάμε στα τρένα...

Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να δείτε προηγούμενη ανάρτηση για τα τρένα τα οποία ήταν το θέμα της πρακτικής μου κατά το τέταρτο έτος του πανεπιστημίου...

Φέτος είδαμε διάφορες φωτογραφίες τρένων(ευτυχώς τις είχα πλαστικοποιήσει από το πανεπιστήμιο και είχαν αντέξει),τις σχολιάσαμε παρατηρώντας τις διαφορές των τρένων και αφού επιλέξαμε κάποιες από αυτές τις βάλαμε με τη σειρά από το πιο παλιό στο πιο καινούριο...





Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να χορέψουμε το γνωστό τραγούδι...

ΤΟ ΤΡΕΝΟ
Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ
 το τρένο περνά
Τσαφ-τσουφ
περνά και σφυρά

Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ
 πωπώ τι καπνός
Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ
τι μαύρος καπνός!

Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ
 μια παει γοργά
Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ
μια παει αργά

Τσαφ-τσουφ, τσαφ-τσουφ,
Τούουου!!






Εσείς μπορείτε να χορέψετε και αυτό το τραγούδι βέβαια...






Έπειτα διαβάσαμε το γιγαντοβιβλίο  με την ιστορία ενός τρένου και συμπληρώναμε τα κενά του παραμυθιού με τις κατάλληλες εικόνες...










Τέλος για να κλείσουμε ευχάριστα τη μέρα μας,βγάλαμε παπουτσάκια και παίξαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με θέμα το τρένο.Τα παιδιά έριχναν το ζάρι,αναγνώριζαν τον αριθμό και μετρούσαν τετράγωνα για να προχωρήσουν(εδώ κάναμε και επανάληψη στους αριθμούς από το 1-6 και προσπαθήσαμε να αντιστοιχίσουμε τον αριθμό που λέγαμε με το κάθε τετράγωνο που πατούσαμε.Πολλά παιδιά συνηθίζουν να μετράνε πιο γρήγορα από τα αντικείμενα που δείχνουν και έτσι το αποτέλεσμα βγαίνει λάθος.)Κάθε φορά που ένα παιδί έπεφτε σε μια εντολή η κυρία διάβαζε μια από τις εντολές που υπήρχαν στις κάρτες ενώ κάθε φορά που το παιδί έφτανε σε τετράγωνο με ερώτηση έπρεπε να απαντήσει σε μια ερώτηση σχετική με το τρένο(πώς λέγεται ο κύριος που ελέγχει αν έχουμε εισιτήριο;,το τρένο μολύνει το περιβάλλον;)Κάθε φορά που το παιδί απαντούσε σωστά του δινόταν η ευκαιρία να ξαναπαίξει.Νικητής όποιος έφτανε στο σημείο από όπου άρχισαν πρώτος.



  Μιλήσαμε φυσικά και για τα μέσα μεταφοράς της θάλασσας και έπειτα εξασκηθήκαμε για ακόμη μία φορά στο ψαλίδι...Τα παιδιά έκοψαν μόνα τους τα κομμάτια και τα κόλλησαν στο χαρτί τους...











Τα μέσα μεταφοράς του αέρα μαζί με μία ατομική εργασία θα τα δείτε σε επόμενη ανάρτηση!!!!

4 σχόλια :

  1. Φαίη μου εξαιρετικό το επιδαπέδιο και η κατασκευή επίσης, όπως βέβαια και το γιγαντοβιβλίο σας. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίες δραστηριότητες Φαίη!!!Κρατώ για του χρόνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΗ!!!!ΕΚΑΝΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας ευχαριστω πολυ κοριτσια μου!!!εμα τοσες μερες που ειχα μεινει σπιτι με ετρωγε που δεν μπορουσα να κανω πραγματα στην ταξη και εβγαλα το αχτι μου τωρα!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...