Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΟΙ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ(ΜΕΡΟΣ 4 )-ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ

Πω πω...πόσες μέρες έχω να κάνω αναρτησούλα;Η προετοιμασία της στολής μου για το αυριανό αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας έκανε τις αναρτήσεις για τις φυλές του κόσμου να μείνουν στη μέση....

ΑΡΑΒΕΣ...

Είπαμε .......
  • που ζουν...
  • πώς είναι το μέρος εκεί...
  • πώς είναι ο καιρός...
  • τι φορούν...
  • πώς μετακινούνται...
Είδαμε εικόνες και μεταμφιεστήκαμε...




το πατρόν της μάσκας το βρήκαμε στο μπλογκ της φίλης Βούλας...(κλικ εδώ για περισσότερα καπέλα και μάσκες)


Βοηθήσαμε και τον Άραβα να πάει να πάρει την καμήλα του...




ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΧΟΡΕΨΤΕ....


ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ...









2 σχόλια :

  1. χαχα κλέβω Άραβες και καμήλες !!!!!!!! Πως δεν είχα σκεφτεί τον Άραβα .
    Και η μουσική για χορό ότι πρέπει . Αλλά πως χορεύουν οι Άραβες ;;;;
    Με το καλό η γιορτούλα σας Φαίη μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο κλεψας του κλεψαντος δεν λενε...εγω σ πηρα τη μασκα παρε εσυ τους αραβες και τις καμηλες...πως χορευουν ε???τ εχω στ μυαλο μου το τραγουδι αυτο σαν ζευγαρακια αγορια-κοριτσια πιασμενα σαν σε βαλς και με αργες κινησεις αριστερια δεξια ....φαντασια να υπαρχει και θα βρουν και μονα τους το ρυθμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...