Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ-ΝΤΟΥΛΑΠΑ

Πέρσι είχα πέσει τυχαία σε μια ξένη ιστοσελίδα και πέτυχα δύο ΄΄ντουλάπες΄΄ που με ενθουσίασαν.




Θα ήθελα πολύ να είναι η φετινή μας κάρτα αλλά τα παιδάκια μου είναι πολύ μικρά για να καταφέρουν να τη φτιάξουν γι' αυτό θα βρούμε κάτι πιο απλό.Μου άρεσε όμως τόσο πολύ που δεν θα μπορούσα να μην κάνω μια προσπάθεια να τη φτιάξω.Το κοψίματα δεν μου πέτυχαν και πολύ αλλά και πάλι το αποτέλεσμα μου αρέσει και το βρίσκω πολύ πρωτότυπο.



4 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. κατι ειχε γινει και τ σχολια ειχαν παει σε αυτα που ηθελα εγκριση και δεν τ ειχα δει.δυστυχως το μονο που υπηρχε ηταν η φωτογραφια απο πανω.εγω δεν την ειχα καν εκτυπωσει.με το χερι τ εβγαλα εκεινη τη στιγμη

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...