Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΑΔΑΜΟΥ

Σήμερα το μεσημέρι ,με τη βροχή να ακούγεται δυνατά από το παράθυρο μου , ήταν καιρός για χουχούλιασμα και σερφάρισμα στο διαδίκτυο.Έτσι μια υπέροχη έκπληξη με περίμενε.Η Σοφία Αδάμου που εκτιμώ πολύ για τη δουλειά της με ενημέρωσε ότι μου χαρίζει το βραβείο του ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG...



ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ BLOGΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ...

(ευτυχώς όλα τα βραβεία που έχω πάρει είναι από τέτοιους συναδέλφους)



ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ...ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ,ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΥΜΗ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...