Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Κατά τη διάρκεια του Δεκέμβρη πολλά παιδιά το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι τα Χριστούγεννα,πόσες μέρες μένουν μέχρι να φτάσουν,πότε κλείνουν τα σχολεία και το βασικότερο,τι δώρο θα τους φέρει ο Αη Βασίλης.

Η σημερινή ανάρτηση αφορά το πρώτο σκέλος των ερωτήσεων που μας κάνουν τα μικρά μας ζουζούνια.Πόσες μέρες έχουμε μέχρι να φτάσουν τα Χριστούγεννα;Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες ιδέες για κατασκευές αντίστροφης μέτρησης που μπορείτε να φτιάξετε μαζί με τα μικράκια σας στην τάξη ή ακόμα και στο σπίτι.


Ξεκινάμε φυσικά με την αντίστροφη μέτρηση της Αριάδνης.
Οδηγίες θα βρείτε εδώ (http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html)


 Το επόμενο είναι της καλής μου blogoφίλης Κατερίνας και οδηγίες θα βρείτε εδώ( http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4.html)



Υπάρχουν τόσες πολλές ακόμα ιδέες...Χαζέψτε τες και αποφασίστε για τη δική σας.























Όποια/ος συνάδελφος αναγνωρίζει στις παραπάνω εικόνες δική του κατασκευή να σχολιάσει από κάτω ώστε να προσθέσω στη φωτογραφία το δημιουργό της. 

2 σχόλια :

  1. Τέλεια όλα! Αν τα είχα δει πιο νωρίς σίγουρα θα έκανα κάτι. Αλλά δυστυχώς μου πρότειναν το site σας χτες και με τα μαθήματά μου δεν προλαβαίνω να κάνω κάτι...! :-( Του χρόνου΄θα κάνω κάτι σίγουρα. Πάντως οι ιδέες σας καταπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι καινούρια στο επαγγελμα και δεν εχω να σας δειξω πολλα δικα μ πραγματα.προσπαθω ομως να μαζευω το υλικο που εχω συγκεντρωσει δυο χρονια τωρα και να σας τ παρουσιαζω γτ αφου βοηθαει εμενα λογικα θα βοηθαει και εσας.τ συγχαρητηρια πανε στους συναδελφους που μοιραζονται τισ δημιουργιες τους μαζι μας

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...